...som inte går att beskriva med ord!

Att det finns så mycket jag vill berätta och få nerskrivet, men framförallt mycket som jag hellre upplever och njuter av i stället för att skriva ner och dela med mig! Att vara här och nu!

Att 2017 är här och vinterns mörka dagar går mot ljusa vårdagar! Som jag skrev i tidigare inlägg, att under hösten få tända ljus och mysa ner under en filt eller täcke i soffa... varje dag av hösten/vintern har jag fått göra detta och njutit! Att få äta god mat, skratta och njuta av fantastiskt sällskap har absolut varit höjdpunkten på dagen, varje dag!

Det har varit mycket på jobbet, jag jobbade extrapass under hela julhelgen men fick möjligheten att va ledig under nyårshelgen. Nyår firades in hos min syster Stina med familj, nära och kära. Sällskapet går inte att klaga på!!

Som sagt, det är mycket på jobbet, vinterkräksjukan och influensa har nått avdelningen och nu håller vi tummar och tår för att de värsta är över och att det inte smittat vidare för snart tar vi några dagars ledighet och åker över sundet till Riga för att tillbringa några härliga dagar på SPA!!

Jag lever livet och kunde inte alls ana att det skulle ta denna vändning för några månader sedan!

Kommentera här: