..och där kom du ja

Det är egentligen rätt så klyschigt.. ÄNTLIGEN hade jag bestämt mig, äntligen var jag igång.. och då slår förkylning till som en blixt från ovan.. Nog att vi är mitt i influensa-träsket, men ändå.. Det är så typiskt! Så jag har varit sjukskriven från både jobb och träning. Jag vet heller inte om det egentligen är på någon bättringsväg eller om det fortfarande är på väg nedåt! Det återstår att se... 

Hade mitt första spinnpass i Torsdags för detta år... Fick be en annan instruktör hålla i passet då jag låg hemma i feber och snor.  Nya tag på Torsdag hoppas vi! 

Har i alla fall också städa bort julen, äntligen, har till och med lyckats (i denna kyla) fått lite vårkänslor.. Solen har strålat in i lägenheten de senaste dagarna.. Nu vill man fram med blommor, ta fram fina vårfärger och ut och gå! 

Idag har jag också haft ett stort sug efter att åka längdskidor.. Men förkylningen stoppade mig.. Hoppas det hinns med innan snön går i tö. 

För snart ett år sedan befann jag mig på ett varmt ställe.. Nog att längtan dit växer! 



Kommentera här: