Kärlekens dag!

Jag har tänkt lite angående Alla hjärtans dag som börjar närma sig!. Jag brukar oftast vara lite påhittig, men med tanke på att det blir vår 10e gång som vi "firar" eller snarare tillbringar denna dag tillsammans så vill jag ändå att vi ska hitta på någonting. Jag är dessutom ledig från jobb denna helg och eftersom denna dag faller sig på en söndag så är frågan om man skulle "mysa till det" lite kvällen innan och på morgonen på självaste alla hjärtans dag. 

Vi har gjort de där med bio, hotell, rosor, myskväll hemma, god mat osv tidigare år.. Ska man fortsätta på samma tema?! Eller ska man kanske slå på stort och göra något?! Det behöver inte vara någon överraskning, utan det får gärna planeras från bådas håll.. När jag frågar D vad han vill så spelar det ingen roll säger han. Bollen ligger alltså hos mig! 
Önskar gärna tips, förslag och idéer! 




Kommentera här: