Babyshower för min syster!


Babyshower för min syster som ska få sitt andra barn i Juni! 
Några kompisar från både mammagruppen samt från annat fåll överraskade henne med hennes mat och fika samt lite aktiviteter. Bland annat "hur lång är en graviditet..?" (På bilden ser ni de rätta svaren bakom varje djur). Vi gissade även på magens storlek. Varje person fick klippa ett snöre så långt som man trodde att magen var i nuläget. Samt skrev upp gissningar på när bäbisen kommer och dess storlek och vikt! Spännande! 
Hon blev verkligen överraskad! Alltid lika roligt att se hennes glada min! Kram! 
1 Veronica Wallgren:

skriven

Vad mysigt! Det är verkligen underbart med babyshower :)

Svar: Ja, det var min första anordnade babyshower!! Och den blev precis som min syster tänkt sig (tror jag, det verkade som det i alla fall). :)
Ida Björkman

2 Stina:

skriven

MEN PUSS!!!! 😍😘

3 Stina:

skriven

MEN PUSS!!!! 😍😘

Kommentera här: