Äntligen är du tillbaka!

Här sitter ja, svettig och go på köksgolvet och filosoferar! 
Som vanligt kanske någon tänkte.. Både när de gäller svettig, go och filosof, men nej.. De va länge sen jag var så här svettig efter ett träningspass! Har under hela våren tappat allt inom hälsa och kost, som ni vet.. Eller inte tappat hälsa, för ack vad bra jag mått, i stunden! Äter vad jag vill, ligger gärna i soffan än är på gymmet (utan dåligt samvete) osv.. Dock börjar de komma ikapp.. De dåliga samvetet. Magen blir rundare och kroppen blir tyngre.. Och åter igen, nej jag är inte gravid.. Bara allmänt tjock och glad i livet!  
Men ibland slår tanken, oj,.. Är jag gravid nu när magen blivit är så stor, men icke, de är en fis och dålig mat som är felet! 😂 

Nåväl, kom nyss hem från handbollsträningen.. Super bra träning! Mycket kondition i kombination med teknik och styrka! 
Jag har lovat min tränare att bli bättre på stt dyka upp på träningarna OM vi ej har juluppehåll! Vilket han lovade, så nu ska jag försöka fokusera på att träna handboll igen! Så länge jag inte jobbar så skall de allt gå för sig.. Hoppas jag!. 

Nu är jag ledig en hel vecka.. I morgon skall jag äntligen besöka Hudmottagningen för kontroll av mitt utslag på handen som bara växer och växer.. Sen åker jag med en kollega till Örebro för shopping och umgänge! 
Resten av ledigheten skall jag fokusera på julen.. Pyssla, baka, rulla köttbullar m.m.. Ja ni vet, sånt som hör julen till! Skall även prova göra någon sorts flytande pepparkaka.. Låter skumt, men en kollega på jobbet sa att dem var super god.. Och skall dra åt sig en månad ca.. Så detta skall provas är det tänkt! :) 

Fick även besök av en pepparkaka häromdagen! ☺️ bästa tjejen! 







Kommentera här: