Ett litet test..

God morgon ! Sitter på bussen från Deje till Karlstad för ännu en dag på jobbet! 

Blogg.se har nu kommit som en iphone app och därför ska jag testa och se hur det går :) och jo, det går faktiskt riktigt bra ;) Bra gjort blogg.se att skaffa 

Imorse vaknade jag innan Davids alarm ringde , han hade nämligen snott allt täcke .. Som är 2 m brett!!!! Och plus de knött in mig i väggen :) haha ! ;) men antar att det är precis så jag gör alla andra nätter , så han kanske bara gav igen :)

Ja , detta fungerade utmärkt :) nu är vi snart vid ilanda, kanske ska blunda några minuter innan det är dags att gå av och byta buss ;)

Ha en bra dag!!!

1 Lowa:

skriven

Hej! Såg att du skrivit på min blogg ang. tatuering i nacken. Tänk verkligen igenom innan du gör något så att du inte ångrar dig och vad gäller text vill jag inte tipsa om något konkret. Det måste ju betyda något för Dig =)



Jag har tex gjort en tatuering i nacken nu där jag skrivit namnet på min häst som togs bort för ett år sedan.



Men om du inte vill ha en text så kan du ju leta efter något mönster eller slinga av något slag. Googla för att få tips och inspiration och gör något eget av det. Ta inget som redan finns! Det är mina starkaste tips =)

Kommentera här: